Podstawowa opieka zdrowotna
Na wizytę stacjonarną, telemedyczną lub domową do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej umówisz się osobiście, telefonicznie lub on-line, korzystając z naszego Portalu Pacjenta.
Świadczenia telemedyczne udzielane są drogą telefoniczną, wideoczatu oraz czatu. W przypadku braku kontaktu z pacjentem o ustalonej porze udzielenia świadczenia, świadczeniodawca podejmuje trzykrotną próbę kontaktu z pacjentem w odstępie nie krótszym niż 5 minut. W sytuacji dalszego braku kontaktu wizyta zostaje anulowana.
Świadczeniobiorca może skorzystać ze świadczenia stacjonarnego, gdy niezbędne to będzie ze względu na jego stan zdrowia lub gdy świadczenie nie może być zrealizowanie w formie teleporady. Świadczeniobiorca w trakcie teleporady ma prawo do zgłoszenia woli osobistego kontaktu z właściwym personelem medycznym.
W celu realizacji: Informujemy, że posiadając Profil Zaufany możesz założyć Indywidualne Konto Pacjenta na stronie pacjent.gov.pl |